15.9.05

Pissaa ja voita!

Verkkomaailmassa nopeimmin ympäri maailmaa kiertävät kampanjat ovat usein sellaisia, jossa brändi käyttäytyy hieman sopimattomasti. Kun televisiossa ja printissä vedetään kiilloitetun professionaalia linjaa, on verkossa otettava toisenlainen lähestyminen.

Virgin Express on aina ollut yhtiö, joka ei ole ottanut itseään turhan vakavasti. Ehkä siksi he uskaltavat lanseerata uuden Berliini-Bryssel -lentoreittinsä verkkopelillä, jossa pissaamalla voi saada 50 % alennuksen lentolipuista.

Harvaan kaupunkiinhan pissaaminen kuuluu niin kiinteänä osana kuin Brysseliin. Onhan siis aivan loogista, että kampanjassa juotat ensin olutta Mannekin Pisille ja sen jälkeen yrität virstaamalla hukuttaa ympärilläsi pörräävän kärpäsen.

Pois turha tärkeys! Se on ensimmäinen askel, joka digimaailmaan viraalimarkkinointia suunnittelevan kannattaa oppia. Verkossa pissallakin voi markkinoida.

0 Comments:

Lähetä kommentti

Links to this post:

Luo linkki

<< Home