8.9.05

Netistä televisioon

MarketingVox kertoo WB:n Supernatural-tv-sarjan aloittavan netissä. Ensimmäinen osa on katsottavissa viikkoa ennen televisiodebyyttiä Yahoon saitilla.

MarketingVox oli laittanut tämän uutisen kategorioihin alternative marketing, broadband, demographics, entertainment, major players news, media convergence, multi-channel marketing, rich media, signs of what's to come ja top stories.

Kaikki nämä kategoriat ovat aivan relevantteja, mutta mielestäni kaikkein selkein kategoria puuttui ja se on word of mouth -markkinointi.

Tällaisen toiminnan logiikkahan on kristallinkirkas: Kaikki haluavat nähdä kaiken ensimmäisenä, ennen kuin muut. WB tarjoaa ihmisille mahdollisuuden olla edelläkävijä (tai ainakin mahdollisuuden tuntea olevansa edelläkävijä).

Ihminen on turhamainen eläin. Olla ensimmäinen, muita edellä, se on monille meistä (puhun myös itsestäni) tärkeää, myönnämmepä sitä tai emme. Ja tuollaisesta kokemuksesta kerromme mielellämme myös eteenpäin.

Viesti kulkee eteenpäin ystävältä toiselle. Hyvä tulos saavutetaan tietenkin vain silloin, jos Supernatural on oikeasti hyvä ja mielenkiintoinen.

1 Comments:

At 6:27 ip., Anonymous Anonyymi said...

Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

 

Lähetä kommentti

Links to this post:

Luo linkki

<< Home