11.4.05

Carat opettaa blogaamaan

Minulla on kova usko siihen, että blogit voisivat parhaimmillaan avata uusia näkökulmia yrityksen toimintatapoihin ja kulttuuriin, henkilöihin lukujen takana. Näinä aikoina yritysviestintä on aivan liian geneeristä: Lähes kaikki perinteinen yritysviestintä on kuin yhdestä kynästä.

Jos yritysjohtajat blogaisivat enemmän, voisi se auttaa ymmärtämään yrityksiä hieman paremmin. Blogi voisi antaa yritykselle kasvot.

Mediatoimistoista Carat on päättänyt kannustaa asiakasyrityksiään blogaamaan (kiitos uutisesta Adverblogille). Blogien aloituspaketissa kerrotaan, kuinka blogeja voi seurata, miten niitä voi mainostaa ja kuinka blogia tulisi ylläpitää.

Erinomaista Carat! Hieman kateellisena luen näitä uutisia. Tarjoavatkohan he samaa palvelua jo Suomessakin?

0 Comments:

Lähetä kommentti

Links to this post:

Luo linkki

<< Home