23.3.05

Mallia mobiilimarkkinointiin

Kiitos Jaffe Juicen hienon blogin törmäsin amerikkalaiseen caseen, jossa mobiili totta vie antoi lisäarvoa TV-sarjan 24:n faneille.

Tämän kauden Päivä 4 -jaksossa oli kohtaus, jossa kännykkä soi ja ruudussa näkyi hetken ajan puhelinnumero. Ilman TiVoa tai muuta digitaalista nauhoitetta numeroa ei pystynyt selvästi näkemään, mutta ohjelmaa nauhoittaneet pystyivät pysäyttämään kuvan ja katsomaan ruudussa näkyneen numeron.

Mitä siis tekee tosifani? Katsoo jakson uudestaan, pysäyttää kuvan ja soittaa numeroon. Fanien puheluita vastaanotti liuta sarjan näyttelijöitä ja tekijöitä, joiden kanssa fanit pääsivät vaihtamaan ajatuksia.

Ja että soittiko kukaan? Yli 50 000 ihmistä.

Tätä lisää!

2 Comments:

At 4:54 ip., Anonymous Anonyymi said...

Tiedä sitten mitä mobiilia se on, että siinä vain kännykkä oli ruudussa. Vai pitääkö kaikesta vääntää mobiilia väkisin?

 
At 5:29 ip., Blogger Pirkka said...

Kaikesta ei pidä mobiilia vääntää, mutta minun mielestäni tämä oli mainio esimerkki siitä, miten sarjan tosifaneja voidaan palkita.

Mobiilimarkkinointi (joksi sen tekee minun mielestäni se, että ohjelmassa näkyvään numeroon oikeasti joku vastasi, eli homma oli mietitty loppuun saakka) taipuu siis moneksi.

 

Lähetä kommentti

Links to this post:

Luo linkki

<< Home